Kup w przeciągu:

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail i adres do korespondencji, nr telefonu kontaktowego, wskazanie numeru produktu, data zakupu.


2.Odesłanie produktu
Produkt musi być pełnowartościowy co oznacza że w przypadku sprzedawanych przez nas mebli nie może dojść do montażu lub prób jego wykonania.
Składając zwrot prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz oryginałem faktury / paragonu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Katmandu S.C. Paweł Kozik Szymon Kozik
ul. Cmentarna 581
Staniątki
32-005 Staniątki

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas, które pomoże Ci przejść przez proces zwrotu / reklamacji.

Odstąpienie od umowy zakupu
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na odstąpienie od umowy zakupu oferowanego przez nas towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je do nas za pomocą poczty elektronicznej.

Katmandu S.C. Paweł Kozik Szymon Kozik
ul. Cmentarna 581
Staniątki
32-005 Staniątki

Od tej chwili masz 14 dni na dostarczenie pełnowartościowego produktu do siedziby naszej firmy. Możesz to wykonać za pomocą przewoźnika lub osobiście. Nie ponosimy kosztów transportu oraz odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia produktu.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także
wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz 
paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium