Pytania i odpowiedzi

1. Jaką firmą kurierską wysyłają Państwo meble?

Przesyłki nadawane przez nas za pośrednictwem firmm DPD lub RABEN. W przypadku większości mebli są to paczki owinięte czarną folią stretch oraz taśmą firmową wraz z nalepkami informującymi o wrażliwości przesyłki, wysyłane firmą DPD. W przypadku przesyłek paletowych takich jak szafy, stoły, przesyłki wysyłane są za pośrednictwem spedycji RABEN. W przypadku przesyłki paletowej dłuższej niż 220 cm (dotyczy szaf z kolekcji Toskania), konieczna może okazać się pomoc / asekuracja ze strony Klienta przy jej rozładunku z samochodu dostawczego.

2. Jaki jest czas dostawy przez firmę kurierską?

Czas, jaki posiada kurier od otrzymania od nas paczki aż do dostarczenia jej do Państwa wynosi 48h, najczęściej jednak przesyłki dostarczane są na drugi dzień.

3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia w większości przypadków to 48h. Przy każdym meblu w karcie produktu znajduje się czas realizacji zamówienia, który określa czas od zamówienia przez Państwa produktu do nadania przez nas przesyłki do Państwa.

4. Czy kurier wnosi meble do mieszkania?

Obowiązkiem kuriera jest dostarczenie przesyłki pod drzwi mieszkania. W przypadku przesyłek na palecie lub przesyłek przekraczających 2m wysokości lub 31,5 kg wagi kurier pozostawi paczki lub paletę pod blokiem bądź na wjeździe do domu.

5. Czy meble przyjdą do mnie zmontowane?

Meble wysyłane są w paczkach do samodzielnego montażu.

6. Czy można zamówić montaż mebli?

W niektórych przypadkach istnieje taka możliwość. W tej sprawie prosimy o kontakt z działem sprzedaży.

7. Czy istnieje możliwość zmiany uchwytów w meblach?

Zmiana uchwytów możliwa jest tylko w obrębie jednej kolekcji. Nie ma możliwości zmiany uchwytów między kolekcjami.

8. Czy istnieje możliwość zmiany wymiarów mebla?

Nie ma możliwości zmiany rozmiarów mebla, nie ma również możliwości stworzenia mebli na wymiar.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium